Over SV De Kruithoorn

Wageningse Schietsportvereniging “De Kruithoorn”

Schietsport en veiligheid staan bij ons hoog in het vaandel. Onder deskundige leiding worden u de beginselen van de schietsport bijgebracht. Vervolgens kunt u diverse schietsportdisciplines zelfstandig beoefenen. Wij bieden u geweer en pistooldisciplines, kleinkaliber, grootkaliber, maar ook met luchtwapens en zwartkruit wapens kunt u deze sport bedrijven. Wilt u uitgroeien naar wedstrijdniveau? Geen probleem, gediplomeerde trainers geven u gedetailleerde instructie.

Door onze ruime openingstijden ( dinsdag- vrijdagavond en zondagmiddag), heeft u voldoende mogelijkheden om de schietsport met al haar facetten bij ons te beoefenen. Op vrijdagavond hebben wij een speciale avond voor jeugdleden. Hierbij is altijd toezicht door volwassenen en gediplomeerde instructeurs. De schietsportvereniging heeft een eigen accommodatie aan de Nudepark te Wageningen, bestaande uit 10 schietbanen en een gezellige kantine met goed geoutilleerde keuken en vakbekwame mensen.